once in a lifetime.....

Jeg vil også til Zambia! :)

tirsdag 8. mars 2011

Tid for avreise......!

Phhhuu.......! da var det gjort, sekken er pakket, og glidelåsen er trygt smekket igjen. Det har desverre ikke blitt den helt store bloggingen fra min side, grunnet MASSE å gjøre i forbindelse med forberedelser til denne siste, og utrolige spennende praksisen i Zambia.

Hehehe...! Må nesten le av meg selv, har nå hatt en voldsom kamp mot en stk koffert! pakket, og prøvd å presse inn klær, uniform, medisinsk utstyr, bøker, medisiner, sko, og masse annet man trenger for 3 mnd i Afrika! Kan godt forstå at kofferten kom med ett lite sukk, etter kampen. Men Lasse vant! Juhhuu.. Skulle nesten filmet dette....

Men men.... Nå er det siste kvelden her i leiligheten, Bergen i morgen, og torsdag bærer det avgårde til varmere strøk. Jeg har egentlig ikke kjent så mye på det, men de siste dagers pakking og forberedelser har virkelig gitt meg sommerfugler og reisefeber. Har egentlig ikke gått opp for meg hva vi skal få oppleve, og være med på!  This is it.....


Zambia, menneskehetens ursprung! hva venter 11 stk håpefulle og spente sj.pleiestudenter. Har i forkant av denne praksisen/turen, prøvd å forberede meg på hva vi kan forvente, og møte... men det er ikke så lett? Her er ett par fine videor v hva som venter: Stanley Safari Lodge - Victoria Falls Livingstone Zambia  og fra en klinikk lignende vi skal ha 2 ukers praksis ved: Maramba Clinic Livingstone Zambia .



Vi får håpe at engelskunnskapen er såpass ved like at jeg gjør meg forstått, og forstår! Jeg tenker at etter ett par dager, kommer man til å tenke, og formulere setninger på engelsk! det går seg nok til?  :P


Uansett, følg med videre her på bloggen min, jeg skal prøve å være flinkere fremover, enn jeg har tidligere vært?  

Zambia, here we come!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar